Purple-licious
Bonjour !

Hi ! I am Byha. This is my second Blog ;)
this blog only story about my friend
Navigations

Follow me? Stories The Narrator My Besties Now


Memories


Credits

PLEASE DO NOT REMOVE THE CREDITS
Skin by Cikin
Cute header byKemetot Chomel
Blog owner: Nur Nabihah Ismail
Nur Athirah Faharuddin, misz you ♥
Tuesday 10 January 2012 | 01:34 | 0 comments
hey awok2 semua ! :D
today sya nak mulakan story tentg org first yg jadi KAWAN BAEK kita.
mungkin kita akn pendekkn sikit msa. maklum la skrg dah pkul 5.
hmework tak ciap. mlm ni tusyen. padan muka kitakan.
tula dri tadi asyik mengadap blog ag satu. haiyaaa.
okay. straight to the point.
aku ad sorang kawan baek ni. bukan AININ SOFIA .
sebelum aku kenl AININ SOFIA aku ad kawn baek.
klu nak tahu sapa AININ SOFIA ue, ad at sidebar sna. tngkla.
yg berbaju pengaws and comel2 ue. dia ue AININ SOFIA.
tapi bukan dia yg aku nak story ni. aku nak story sal kawan aku yg bernama
'NUR ATHIRAH BT FAHARUDDIN'
haa. nama penuh sekli aku bagi.  acctualy, aku dah lama berpisah gan athirah.
aku cuma sempat kawan gan dia 2 taun je.
time aku drjh 3 dia dah pndh. seriously sdh gila.
tapi smpi skrg dia mash ad dlm ingatan aku. aku tade pic dia.
tapi aku still ingat muka dia. seorang budk perempuan yg pki skirt,berkaca mata and bnda yg buatkan dia comel sebb dia belesung pipit. sangat comel.
aku ingat lagi time kita uat lukisan sama2.
time kau mnx no aku. then ko ckp mak kau mnx. haha. yela ue dak ;p
menipu. aku ingat aku ad bgi kau money. tapi kau tak terima kau baling balek.
haha. siotttt :p
bnyk lagi la. and time ue gak guru kels kita meninggal dunia. sedh sngt. :'(
rndu ckgu. ckgu jadi saksi persahabatan kamikan?tapi ALLAH lbh syg kan ckgu :')
semoga ckgu tergolong dlm golngn2 org yg masuk syurga, amin!
ATHIRAH aku tak tahu adkah kau msh ingt aku ke tidak.
tapi aku nak kau tahu yg aku rndu kau sngt2. aku rndu kau kawan.
everyday i wait for u. and now dah masuk 6 years aku msh setia tnggu kau.
hope kau at sna baek2 je dear. and last aku dpt tngk muka kau yg comel ue.
time kita balek wktu drjh 2. ue la kli terakhir aku tngk.
smpi ati kau pndh tak bgi tahu aku. aku tahu pon dri intan.
angin kau smpikan lah rndu aku at sahabat aku ni NUR ATHIRAH.
kirim salam gan dy, and ckp aku disini merindui dia.
muah kiri muah kanan :*
guys, esok aku citer sal kawan ke2 yg jadi kawn baek aku slps athirah pergi.
okay? :)
hope korang seronok membcanya ;)


Old things